Hårklippnings-insipration

Så nu har jag bestämt vilka bilder som får hänga med till frisören, när jag nu kommer dit.
Lär nog få bli rätt kort vare sig jag vill eller ej för det är rätt slitet.
Har inte varit till frisören sen slutet på maj-början av juni, men har försökt klippa lite själv. För mitt hår växer som ogräs, kan ibland växa ca 3-4 cm på en månad. Jag skämtar inte! Men det beror även (såklart) på hur jag äter. Ibland får jag lust att typ raka av allt hår bara för att slippa det ett tag, men ångrar mig rätt snabbt😛
Tycker det är kul att Dino har längre hår än mig, fast om jag skulle låta mitt hår vara så skulle jag vara ikapp honom innan årets slut😛

Men här kommer iaf bilderna ^-^
Det är som sagt bara inspiration. Brukar ta med några bilder och ge de till frisören och säga ”jag vill ha nått sånt här” och det brukar bli bra.
Och ja jag går kvar på det ställe jag gick till i Högdalen. Jag vet hur det ser ut, vilka de är, vad det kostar och det blir bra. Inte så dyrt heller. Kostar 390 kr för en klippning (vi snackar sthlm nu, plus att jag vill ha nån som verkar fatta vad styling betyder).

Kommentera

