F*ck off

Dino ringde(!) till mig vid 23-tiden igår kväll och undrade om jag inte ville komma och sova hos honom eller om jag fortfarande ville vara själv.
För det första blev jag chockad att han ringde för det gör han sällan och jag tror alltid att nått har hänt när han gör det. För det andra så trodde jag ju att han var kvar i Norrköping. Trodde han skulle vara där hela helgen.
Först var jag lite tveksam eftersom det var rätt sent, men när han erbjuder sig att hämta mig så sa jag ja. Var lite nervös över hur han skulle reagera på de nya ”tatueringarna”, men han tog det bra, han har gjort det den senaste tiden. Kanske för att han får se mig fler gånger utan nya än vad han får se mig med nya.
Skulle även få tvätta hos honom men glömde såklart kassen med tvätt >.<
Och jag har verkligen inget rent, jo två pat knästrumpor och några t-shirtar. Men inga underkläder eller byxor/leggings och mitt handfat är för litet för att handtvätta annat än ett par trosor typ, och maskinerna i tvättstugan förstår jag mig inte på. Plus att man måste stanna där nere annars kan nån sno ens tvätt och jag gillar verkligen inte tvättstugor.
Så jag vet inte riktigt hut jag ska göra när det gäller tvätten.
Men i alla fall så var det skönare än jag trodde att få komma nära Dino igen och han var gosig han med, fick inte ens gå ifrån honom när han borstade tänderna. Eller fick jag ju men han ville helst inte det, så jag stod kvar och kramade honom, bakifrån alltså annars blir det svårt att borsta tänderna för honom😛
Han jagade i alla fall bort kvällens demoner och de har lagt sig nere i sin låda där de hör hemma. Hoppas de stannar där ett tag eller i alla fall bara gläntar lite på locket och sniffar runt lite. Men fram vill jag inte ha de, de är jobbiga och gör ont. Han är rätt duktig på att jaga bort den typen av demoner Dino. Ja andra med, men särskilt de. Kanske för att jag både kan se och känna hans kärlek och att han faktiskt uppenbart tycker jag är söt och vacker (även om jag inte kan förstå hur han kan tycka det).
Jag är glad att jag har honom. Han är underbar och det är han som får mig att fortsätta kämpa. Ja andra hjälper ju till med det med, men det är Dino som är den huvudsakliga anledningen till att jag inte gett upp helt än, eller igen ska jag väll säga.

4 thoughts on “F*ck off

Kommentera

