*miiip*

 

Har haft Sara här nyss.
Var meningen att vi skulle tvätta men det var inte ledigt.
Maskinerna är krångliga och jag vet inte hur de funkar, så kommer definitivt inte våga tvätta själv. Problemet är att jag inte haft rena underkläder sen… ja ett tag… har dock handtvättat lite, men orkar inte göra det längre.
Blä! Varför ska sånt där vardagligt vara så krångligt och varför ska allt nytt vara så skrämmand?
Vi packade iaf upp en del av mina saker och Sara packade upp mina öcker, vilket gav mig en del ångest eftersom mina böcker är en del av mig.
Så lär spendera natten med att se till att de är ordnade som de ska.
Rummet ser dessutom tomt och konstigt ut nu så har väldigt mycket ångest just nu (hoppas att skriva om det kan hjälpa, brukar inte det men man kan alltid testa).
Känns som att ett meltdown är på väg ;_; Vill inte!!!
Sitter och gungar och klickar med tungan och känner mig konstig. Usch usch usch!!!
Skäms över att jag reagerar så här starkt med. Känner mig patetisk.
Fast en bra sak har hänt idag iaf, fick mina hörlurar med posten idag. Tog mindre än 24 timmar att få de från beställning. Tur det för mina extralurar dog halvt på vägen hem idag (har varit med Steget Framåt och bowlat, vilket också tog enorma mängder energi).
Så nu ska jag försjunka mig i min egna värld och hoppas jag känner mig bättre snart.
Har dessutom ont i huvudet och kroppen och fryser och ögonen känns som de har massa grus i sig. *gnäller*

Kommentera

