Typiskt

Har haft några rätt bra dagar nu, så självklart vände det nu igen😦
Är visserligen tacksam att jag fått ha dessa dagar, men hade gärna velat att de skulle vara längre. Inte blev det bättre av att jag duschade (måste duscha en gång per dag annars antingen glömmer jag av att man bör duscha eller så gör jag det flera gånger på en dag) då jag inte gillar det. Det gör ont att duscha. Hur jag än gör så gör vattenstrålarna ont. Detta är första gången jag inte har ett badkar där jag bor. Bada har alltid varit något jag älskat och dessutom är det det enda som verkligen kan få mig att slappna av. Och nu så kan jag inte bada😦 It sucks! Dino tyckte jag skulle försöka hitta en sån där barn plastpool så att jag iaf kan sitta i vattnet, men det tror jag bara kommer kännas konstigt.
Jaja kan ju iaf hoppas på att morgondagen blir bättre än vad jag känner mig nu.

Kommentera

