En till rätt stor del ok dag

Dagen har varit till större delen helt ok idag.
Skönt!
Jag vågade lämna in en vara som inte funkade så som jag ansåg att den skulle (hade öppet köp på den… vet inte exakt vad det betyder men man ska tydligen kunna lämna tillbaka varorna då), handlade på den stora ICA-affären i Liljeholmen själv och jag sa till en kompis att jag älskar henne (ja på ett helt platoniskt sätt såklart). Så har gjort mycket idag jag inte brukar klara av. Men nu är jag trött, så hoppas på att kunna sova lika bra i natt som igår natt, och ja kudden är underbar❤
Jag hoppas jag får ha sånna här dagar ett tag nu, skulle behöva det. Men är tacksam att jag fått ha en helt ok dag idag iaf. ^-^
Har även lånat en ny manga som heter Koi Cupid, eller ja den är inte ny men jag har aldrig läst den ^-^ Den är gjord av Mia Ikumi, alltså hon som gjort Tokyo Mew Mew.

4 thoughts on “En till rätt stor del ok dag

Kommentera

