Ny kudde!

Hängde med Dino till IKEA idag och han köpte en ny kudde åt mig.
En ”nackkudde”, alltså en sån där som är formad efter huvudet och nacken. Behöver ha en sådan då min nacke är skadad. Så ser fram emot att strax få lägga mig. Tror jag kommer sova rätt skönt i natt och förhoppningsvis försvinner en del av min stelhet och så snart med. Yaay!
Det blev även en dörrmatta och en till tvättkorg. Så nu kan jag sortera tvätten direkt så att jag slipper få missfärgade kläder. Ska bara minnas vilka plagg som ska i vilken korg😄
Btw så behöver jag verkligen tvätta. Har typ inga rena kläder. Oooopps…
Just ja blev rosa galgar på Biltema i lördags med. Där höll jag på att svimma med pga att jag inte käkat eller druckit, men fick i mig mat strax efter det och sen var allt bra och idag har det varit rätt bra, alltså generellt sett.
Så helgen blev bättre än vad jag först trodde. Ibland har man tur. ^-^

2 thoughts on “Ny kudde!

  1. Anna skriver:

    Haha, känner igen det där med att inte ha några rena kläder…. Ibland får jag handtvätta kläder, dagen innan tvättiden… Typiskt mig… Men idag har jag tvättid, den BÄSTA tiden (melllan 17-21)! Finns en tid som är mellan 07-10. Har haft den några gånger, avskyr att behöva masa sig ner till tvättstugan klockan SJU på morgonen (är verkligen ingen morgonmänniska!).
    Läste att kudden fungerar bra. Jag har också haft en sådan kudde, och känner andra som har. För dem har det blivit värre i nacken (de har fått ont) i början av kudden, men det handlar bara om att man måste vänja sig. Så om man håller ut ett tag så brukar det gå över och sedan så kan man/de inte sova utan sin nackkudde🙂

    • kaosprinsessa skriver:

      Här bokar man inte tider utan tvättar om det finns en ledig tvättmaskin, men vet ännu inte vars tvättstugan är.
      När jag haft 7-tiden så har jag inte gått och lagt mig innan.
      Hade en nackkudde när jag bodde hos min farbror, så min nacke klagade rätt mkt nu innan jag fick denna från Dino.

Kommentera

