Glagögonbågar program

Jag har faktiskt roat mig irl med att testa glasögon med kompisar och detta program var väldigt likt hur det ser ut irl. Ja jag hade tråkigt i går kväll.
Tycker visserligen jag ser skabbig ut på alla fyra bilderna, men bild nr 1 ser jag iaf lite mindre skabbig ut. Några kompisar håller med, medan andra gillar någon av de andra tre.
Och svar ja, Tanya obsessar över glasögon. Ungefär halva mig vill fortfarande inte undersöka mina ögon och förmodligen skaffa några jäkla glasögon. Men den förnuftiga delen av mig håller inte med. Känns lite som ett bråk mellan förälder och vuxen.
Men nu får ni se hur ful(are) jag är med glasögon. Och ja bågarna blir lite snea.

4 thoughts on “Glagögonbågar program

  1. Anna skriver:

    Jag tycker att du ser snygg ut i glasögon, helt ärligt! De piffar upp, ger en extra detalj liksom. Du är fin annars också! Tycker att de bågarna på den första bilden passar dig bäst, men de på den tredje (de smala svarta) är också fina, mer ”coola” om du förstår hur jag menar?
    Ta dig till optikern! Tänk vad skönt att kunna se normalt igen, vem vet när du gjorde det sist? (Vet du?) Vet inte om du brukar ha huvudvärk, men det beror säkerligen (dels, kanske inte enbart) på ditt synfel. Samla mod!

    • kaosprinsessa skriver:

      Tack. Dino tycker jag är söt i vissa glasögon iaf. Tror mkt beror på att morsan alltid sagt att jag ser ut just som en sträng skolfröken i glasögon som gör att jag reagerar så starkt negativt, plus att det är en förändring vilket jag inte gillar.
      Så dåligt ser jag inte. Har inga större problem med att läsa eller nått sånt, blir liksom bara en ”skugga” av bokstäverna. Fast det blir värre ju tröttare jag bli. Jo jag har huvudvärk ofta och detta lär nog vara ett av skälen. Kommer aldrig våga gå till en optiker utan nån jag litar på, så vet inte hur jag ska läsa det och jag klarar inte av att boka tider själv heller.

Kommentera

