Känslor, brev från hab och så

Idag har jag hittills känt mig i vägen, fel och irriterande (alltså att jag irriterar andra) med alla jag pratat med, både irl, via nätet och sms. Borde kanske hålla mig undan folk öht ett tag. Samtidigt känner jag mig ofokuserad och nästan typ manisk.
Har fått ett brev från kuratorn på hab med som undrade om jag ville fortsätta att ha en kontakt med henne för jag skulle fundera på det under sommaren. Men jag fattade aldrig vad för typ av kontakt hon och jag skulle ha så jag vet inte vad jag ska säga till henne och vet inte om jag vågar prata in på hennes telefonsvarare.
Idag är jag dessutom lite mer yr än vanligt och trots att jag brukar anstränga mig extra mkt för att inte snubbla och så när jag med andra så snubblade jag till lite på en trottoarkant och sen något mer i en trappa. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att styra kroppen på vissa sätt.
Så man kan sammanfatta att dagen än så länge inte är särskilt bra.

Kommentera

