Utställningar

Shit! Insåg just en sak, jag har TVÅ utställningar jag ska vara med på nu i höst.
Båda är samma månad med. Känner hur pulsen ökade när jag insåg det och jag tror inte jag skulle kunna resa mig upp just nu. Jag måste ju vara helt dum i huvudet!! Hur kan jag ens tänka på att ställa ut? Hur ska jag klara detta?
Den första utställningen är via Teater Accent den 16 november kl 17-19 (vet inte vart än faktiskt) och där ska jag ju vara med under själva utställningen och jag känner ingen där eller som ska ställa ut. Hur ska jag klara att vara där själv? Och det är för sent att dra mig ur med. Och det är inget tema heller så jag får välja exakt vad jag får ställa ut och jag får ställa ut upp till 8 bilder!!! Scheisse! Fuck! Sacre bleu! Watashi wa baka desu. (fan insåg här om dagen med att förutom fan och fuck så är en av mina mest använda svordomar scheisse och har alltid varit det med >.< Darn!)

Den andra utställningen är med Svalans bildateljé där jag har min DV.
Vi ska ställa ut i Galleri Hades i Aspuddens bibliotek från 17 november-1 december (om jag minns rätt). Där har vi bla tema drakar, så där är det ju enklare att välja. Där känner jag ju även folk när vi ska ha själva vernissagen, så det känns ju lite bättre.

I vilket fall som helst får ni ju komma och titta på båda om ni vill. På den första är ett av kriterierna faktiskt att jag bjuder så många som möjligt. Så lär uppdatera med vart det ska vara vid senare tillfälle. Jag är ändå hur som helst scared to death över detta.

2 thoughts on “Utställningar

Kommentera

