Tänkte bara säga…

…att jag inte vet när jag får tillgång till internet sen nu när jag har flyttat.
Har ju beställt internet men det kan ta 7-14 dagar innan det kommer igång.
Men har även ett kontantkort från Comviq på väg (kommer i morgon eller på tisdag förmodligen) så kommer ha mobilt bredband så länge.
Visst jag kan kolla internet på biblan och så, men jag gillar verkligen inte att kolla FB, mail, betala räkningar och liknande offentligt.
Men nu vet ni det så ni inte tror att jag har dött eller nått😛

Får se när vi börjar flytta idag då.
Han som ska skjutsa oss skulle höra av sig när han kunde.
Så vet inte exakt tid än (ni kan nog gissa hur jag känner för det).
Får se hur mycket jag får hjälpa till idag.
För Dino lär ju be mig ta det lugnt som vanligt😛
Eller det har han redan sagt då jag redan har ont i nacke och axlar sen packandet och känner mig allmänt sliten😛

Apropå Dino har han börjat säga tyska ord då och då till mig helt plötsligt. >.<
Vad är det här!? En komplott eller nått mot mig? Försöker folk driva mig till vansinne?😛
Just nu spelar han även en Rammstein parodilåt, så nu får ni också lyssna på den.😛

2 thoughts on “Tänkte bara säga…

Kommentera

