Tjejkväll med Attention Ung

Varit på tjejkväll med Attention Ung.
Vi hade spakväll där bla gurkor var inblandade.
Jag tycker att ordet gurka är hysteriskt roligt.
Så det tillsammans med gröna avokado-ansiktsmasker och nagellacksångor gjorde mig rätt fnittrig och jag drev de andra in i galenskapen med.

Jag – ”Guurrrrka!!”
Flera – *fniss*
Jag – ”Gurrrkburrrk” (sagt med skånsk dialekt)
Flera – *mer fniss*
Ledare – ”Was ist das?”
Jag – ”Gherkin!!!”
Flera – *rätt hysteriska fniss*
Jag – ”Ah gherkin, sieht gut, sieht gut…”
Alla – *asg*
(tystnad)
Jag – ”BOKHYLLA!!!”
Kompis – ”Tanya du är störd”
Jag – ”Säg nått jag inte vet” *räcker ut tungan*

Ja som sagt, ibland slår det riktigt slint i skallen på mig, fast ibland blir ju det rätt kul.
Men tror inte jag klarar av att se gurkor på ett tag *fniss*

(Och ja jag vet att gherkin egentligen är typ inlagda gurkor, men det var det enda tyska ord för gurka jag kunde. varför jag kan just gherkin vet jag icke, men antar att det står det på burkarna med inlagd gurka som brukade finnas hemma.)

Kommentera

