Lush-produkter och allergier

Kollade runt lite på Lush’s hemsida och hittade denna ”puderdeo”.
Undra om det är nått som skulle funka för mig?
Inte för att ni här vet det, men jag har hittills inte hittat en enda deo som inte kliar och ger mig utslag och som tar bort svettlukt *suck*
Det är faktiskt rätt irriterande med armhålsklåda ifa ni inte visste det >.<😛
Iof borde jag vara van för hela min kropp kliar mer eller mindre jämt.
Ja ja jag vet borde ha parfymfritt till allt och bla bla bla, men det luktar ju ÄCKLIGT!!! >.<
Men jag börjar ge upp nu, för det börjar bara bli allt värre igen. Blä!!!
Jävla hud!
Jävla allergier!

Men tillbaka till det roliga😛
Hittade en tvål-ish grej med.
Och den innehåller choklad!!!
Fatta, choklad!
Undra om man äter upp sig själv då?😛
Här är iaf den tvålgrejen.
Den ska tydligen vara mild, men den innehåller apelsin.
Undra vad min citrusallergi tycker om det >.<😛

Kommentera

