Ok, jag gör en kompromiss

Ok då, kroppen vinner, jag gör en kompromiss.
Plockar in alla kläder och packar ner alla ”prydnadssaker” sen lovar jag att bada och slappa. Är du nöjd då kroppjävel? (ja jag pratar med mig själv offentligt)

Insåg att jag förmodligen inte kommer packa som jag tänkt idag(eller ja skulle nog kunna det men tom jag förstår att det är osmart). Hade typ inget att äta hemma så stack för att köpa bröd en snabbis… jojo… smart… eller inte. Kom visserligen hem med brödet men väl inne blev allt svart och sen var Tanya en hög på golvet en liten stund innan kroppen bestämde sig för att låta mig styra den igen.
Så jag ger den en kompromiss. Fast egentligen mest för jag lovade att komma på temakvällen med Attention i kväll och jag ska ju vara sällskap/vägvisare åt Kajsa med, så kan ju inte lämna henne i sticket.
Men jag överlever, inte första gången jag och kroppen bråkar om vem som har kontrollen😛
Nu ska jag faktiskt försöka äta ett par mackor innan jag gör nått mer.
Se jag kan faktiskt tänka lite mera smart ibland ^-^

Hmm det luktar brand utifrån o.O

Kommentera

