Jag ger upp för idag

Jag kapitulerar!
Nu skiter jag i packningen för idag.
Har fått ner alla kläder, rensat ur hallgarderoben och rensat två kassar med lite allt möjligt i. Inte så mycket som jag skulle velat göra, men bättre än inget.
I morgon hinner jag nog inte packa nått, men på fredag får jag faen i mej packa tills jag stupar och sen hinner jag väll packa lite på lördag.
Problemet är vart jag ska ställa det packade.
Har ju inte så mycket plats i mitt lilla rum på ca 10 kvm.
Har ställt lite ute i min del av ”hallen”, men kan ju inte ta upp hur mycket plats som helst där. Jaja det löser väll sig.

Har lyssnat på låten tanzdiktator under tiden jag packat och kommit på mig själv med att kunna texten. Det är illa >.<😛
Det är kanske därför jag är sjuk, tyskvirus.. undra om det finns?😛
Nejdå jag bara skämtar. Jag brukar lära mig alla låtar jag lyssnar på förr eller senare, kan låtar på koreanska och ryska med bla.

Kommentera

