Jag har inte tid med det här!

Vaknade för ca 1 timme sedan och insåg två saker.
1.) Jag hade försovit mig.
2.) Jag har blivit sjuk (och nej menar inte i huvudet för det vet jag redan att jag är:P)
Jag har inte tid med sånt här, behöver varenda stund jag kan till att packa och så och jag har verkligen inte tid med att sova bort halva dagen. Dessutom ska jag träffa Nori idag, lovat det, och jag sa nej förra gången.
Skitsamma att kroppen protesterar ljudligt, den får vila när jag har flyttat.
Så har petat i mig ett par ibumetin och väntar på att de ska börja verka till fullo.
Sen får jag väll dricka kopiösa mängder te idag med, iof ska jag inte prata just nått så det gör ju inte så mycket att jag har ont i halsen och knappt kan svälja, men det är jävligt irriterande. Som tur är går ju sånt här över. Förhoppningsvis går det över snabbt. Men om jag verkar grinigare än normalt så är nog detta en av anledningarna.

Kommentera

