Första mötet på öppenpsyk vid Globen

Läkaren +1
Psykologen kan dra åt helvete.
Läkaren verkade förstå mig och verkade bra och trevlig men psykologen var… som att prata med en vägg (dvs noll respons). Tror faktiskt jag hellre konverserar med mina väggar än henne för mina väggar säger inte en massa strunt.
Hon bröt dessutom kraftigt och jag hade väldigt svårt att förstå vad hon sa.
Som tur var så tolkade läkaren åt mig.
Sen när vi var klar och jag på väg ut så smög hon sig upp bakom mig och KLAPPADE MIG PÅ AXELN!!!!!!! Men hon kanske är självmordbenägen, för jag var iaf nära på att slå henne, inte med flit utan som ren reflex.
Dessutom är jag jävligt glad att jag hade både Gabriel och Carina med mig, tack att ni följde med. Carina är bra på att driva på och Gabriel gör mig lugnare, ja han sa bra saker med ofc.
Och han lät faktiskt lite irriterad idag när han pratade med psykologen när hon var en aning trög. Det fick mig att bli förvånad, så svårt att tänka mig honom som irriterad då jag skumt nog inte lyckats göra honom irriterad än. Tack o lov.
Psykologen hade dessutom på sig fula leopardmönstrade strumpbyxor och en blommig sjal >.< Ja det gjorde ju inte det enklare att lyssna iaf, plus att klockan på väggen tickade nått fruktansvärt högt.
Men läkaren var som sagt vettig, eller ja verkade vettig. Bortsett från Erik så är hon den som hittills verkat fatta mig bäst av alla läkare jag träffat.
Kanske kan detta gå bra, bara jag slipper psykologen Hori Alla.
Men måste stå ut med henne två-tre gånger till tyvärr och nästa gång blir den 25 september kl 14, men blir inte själv för Gabriel följer med ^-^
Hade verkligen INTE velat vara själv med henne!
Iaf när jag kom hem var jag ”död” och har sovit i ett par timmar.
Är fortfarande jävligt trött men vaknade av att ”naturen kallade” och att jag var törstig och (håll i dig nu) hungrig. Ja jag är hungrig, riktigt jävla hungrig och jag vill ha socker och koffein o.O Jag tror nått mystiskt väsen har tagit över min kropp för så här brukar jag inte vara😛 Näe då ska fixa nått att äta snart, hatar denna känsla, hur kan folk stå ut med att känna hunger dagligen?
Hehe förresten så måste jag verkligen varit extremt trött när jag kom hem för jag somnade utan att ta av vare sig skor eller väska😛
Åh just ja, på torsdag ska jag skriva på kontraktet till stödlägenheten.
Så till helgen får jag flytta in ^-^

Kommentera

