Snälla sluta!

Jag orkar inte höra nått mer om att jag måste må bättre nu när jag ska få ett eget boende och jada jada jada bla bla bla.
Det är inte så enkelt. Önska det vore det.
Men sånt går inte att förklara för folk.
De verkar inte fatta att mitt mående har sin grund i nått annat.
Är less på det.
Visst klart det kommer bli skönt senare att bo själv, men jag kommer inte må bättre bara helt plötsligt för det. Förmodligen kommer jag må sämre ett tag till och med.
Varför. kan. folk. bara. inte. förstå!!!!
Jävla blodiglar, sluta sug ut mig!!!

OffTopic: Kom just på att morsan brukade kalla mig för ”mein kleine Mädchen” när jag var liten ibland. Jag hade lyckats förträngt det, jag förstår varför😛 Och ja det blev förmodligen inte rättstavat, but whatever. Och jag börjar allvarligt talat (eller inte) tro att Tyskland försöker ta över Sverige -.-  Och jag skyller allt på en viss person (ja du vet vem du är)😛

Kommentera

