Borde åka hem

Är fortfarande kvar hos Dino, fast borde åka hem då jag har massa tvätt att ta hand om och en säng att försöka bädda.
Men är så förbannat trött plus att jag mår illa och har ont i magen.
Visserligen mitt eget fel då det första jag åt idag var produkt innehållande laktos plus kaffe.
Jag lär mig aldrig! Inte första gången jag gör så. Jag ska inte dricka kaffe innan jag ätit nått ”riktigt” för det slutar på otrevligt sätt.
Annars har helgen varit bra.
Vi har inte gjort nått annat än varit online (vid var sin dator :P), sett film, sovit och ätit typ. Hehe känner mig en aning lat :S😛
Fast man får väll vara det ibland antar jag.
I morgon ska jag träffa psykolog och läkare för första gången vid Enskede-Årsta-Vantörs öppenpsykiatriska mottagning (allvarligt, byt namn jävla stadsdelsförvaltning).
Vill helst slippa men har väll inte så mycket till val.
Hatar dessutom första gången då så mycket kan gå fel och jag vet inte hur stället ser ut och vad man ska göra just där osv. Så det är inte bara själva besöket jag är nervös inför utan annat runt om det med.
Dino lagar matlådor till honom, men jag valde att stanna på hans rum för lukten av stekt blandfärs fick mig att vilja spy bokstavligt talat.
Hur kan folk äta det där?
Känner de inte hur det luktar? Tydligen inte.
Hmm vad ska man ha för kläder på sig i morgon? <– dagens tjejiga i-landsproblem.

Kommentera

