Natten och Dagen

Natten gick ut på att skriva, måla, läsa, lyssna på musik och gråta.
Fick ett par timmars sömn på morgonen innan det var dax att kliva upp och påbörja denna dag. Vilken egentligen redan hade börjat, men men.
Under dagen har jag rensat och packat lite.
Lämnat kläder till Stadsmissionen.
Köpt blekning.
Varit och hämtat bilder på Svalan.
Varit på Steget Framåts Balans i Livet-grupp.
Vi valde våra utflykter idag. Blev Skansen (terrariet- yaay reptiler!! ja och andra söta djur med, apor bla tydligen), Aquaria, Fotografiska muséet och så ska vi få gå och titta på/i synagogan. Det blir intressant ^-^
Men nu är jag död, men måste snart iväg igen.
Ska på en Attention-grupp, en ny en. Vi ska laga mat, får se hur det går.
Just ja mat, har ju inte ätit nått än, jaja jag får ju mat om några timmar så jag överlever.
Fast helst skulle jag vilja ta en ibumetin och sova.
Men det får hon icke!
Och nånting säger mig att när jag kommer hem i kväll kommer min hjärna ha för mycket att gå igenom för att jag ska kunna sova.
Så lär väll bli vaken till minst kl 3-4 och sen ska jag upp vid kl 8.
Hoppas jag reagerar på alarmet och kliver upp då annars är risken att jag somnar om STOR. Och det går ju inte. Jag är uppbokad i morgon vid kl 11 och ett par timmar framåt typ. Och det värsta med all denna sömnbrist är att mina ADHD-mediciner inte verkar funka lika bra som vanligt så jag är ännu mer ADHDig. *suck*
Stackars människor som ska behöva umgås med mig i kväll och i morgon😛
Börjar känna mig lite grinig med😛
Kommer säkert bli jättetrevlig i kväll:P
Och får jag sova lika bra i natt som i går natt kommer jag förmodligen vara en ”tickande bomb” (som mamma säger) i morgon med IQ lika hög som en guldfisks.
Borde åka och köpa en knapp med.
Mina oanvända jeans som jag fått av syrran och som hade ramlat ner och låg längst in i garderoben och som jag glömt av saknar knapp. Så måste sy fast en innan jag kan använda de. Jeansen jag har på mig borde jag nog slänga egentligen för de är så stora att jag måste hålla i de när jag går, eller gå på ett speciellt sätt, för att de inte ska glida ner till anklarna😛 Fast de är grymt sköna ^-^ Och nej jag gillar inte bälten.
Får inte glömma att ta med en tröja denna gången när jag går. Det var ju soligt när jag gick ut tidigare idag och jag trodde det skulle vara varmt såklart. Jo jo, inte var det det. Det är ju kallt ute >.< Så har frusit typ hela dagen😦 Jag tar ofta på mig fel kläder, antingen för mycket eller för lite. Ska det vara så jävla svårt att göra rätt. Ja uppenbarligen ska det ju det. Ibland önska jag att morsan var här så hon återigen kunde säga till vad man bör ta på sig. Fast, nä, bo med morsan vore rätt jobbigt. Fryser nog hellre då.

Bye bye så länge…
So long, farewell, auf Wiedersehen, adieu!
(och nu kommer jag sjunga den sången i huvudet resten utav dagen >.<)

Kommentera

