SMS

Jag har sparat alla bra sms jag.
Med bra sms menar jag sms där folk skrivit bra saker om mig och så.
Och nej alla sms är inte från Dino😛
Har sparat sms från mamma, pappa, Nori, Emmie och Gabriel också.
Det jag sedan gör med dessa sms är att när jag känner mig helt värdelös så kollar jag igenom de allihopa.
Brukar väll inte direkt må bättre, men jag får iaf (återigen) bevisat att det finns de som gillar mig ändå, trots att jag inte är som andra och lever som en parasit på samhället.
Så det hjälper iaf lite.
Så nu vet ni det.

2 thoughts on “SMS

  1. Emmie nittonniotre skriver:

    Nyfikenheten bubblar helt klart upp – Vad kan jag ha skrivit som är värt att spara? Men samtidigt så tror jag inte jag vill veta det, och jag skriver aldrig något jag inte menar. Samt att jag har sparat texter/brev/sms/mail i exakt samma syfte. Så fortsätt du med det!🙂❤

Kommentera

