Ett sånt där tråkigt dagboksliknande inlägg

Idag har jag varit på en intervju hos Ungdomsrådet.
De gör nån undersökningen (eller vad det nu var de kallade det) om ungdomar/unga vuxna med funktionshinder.
Så jag ställde upp som ”labbråtta”.
De flesta frågor var riktigt svåra att svara på men killarna som skötte intervjun var trevliga så det gick rätt bra ändå.

Innan jag var på intervjun så köpte jag 10 nya markers på Inspira i Liljeholmen.
Fick pengar till det av Dino igår.
Här har ni färgerna jag köpte och hur pennorna ser ut (färgerna under pennan är de jag redan har.)

Sen har jag svarat på massa mail.
Hade fått flera stycken när jag loggade in.
Men nu käkar jag lite (och skriver här såklart) och lyssnar på Nachtmahr (vilket bör betyda mardröm på tyska, för vet att nacht är natt och mahr kan inte vara nått annat än maran – vet ni inte vem maran var bör ni läsa på om folktro)-. plus att det liknar det engelska nightmare)
Men iaf, här har ni en låt med…eeeh… han.

Tror jag ska måla lite sen.
Fast borde vila lite med för är ju trött som vanligt.
Känner att jag är stressad.
Väldigt väldigt stressad, vilket gör att min planering blir ännu sämre vilket gör mig ännu mer stressad… you get the drill.

Kommentera

