Latinomusik och frukost!

Ja ni läste rätt, jag både lyssnar på latino-ish musik OCH äter frukost. (bestående av laktosfri turkisk yoghurt, kokos och hackad mandel)
När jag vaknade kunde jag inte sluta tänka på DJ Mendez (en som var en favorit när jag var yngre) och var tvungen att gå in på youtube och lyssna på honom.
Lite creepy att jag fortfarande kan texterna trots att jag inte hört låtarna på ca 7 år.
Fast hade gärna sovit några timmar till. Mitt permanenta stadium nu för tiden verkar vara koala. (Koalor sover ca 20 h/dygn = väldigt trötta djur).

Kommentera

