Har jag sagt att jag hatar att flytta?

Ok, hata är kanske ett starkt ord, men jag verkligen ogillar det.
Bara att packa är jobbigt och sen ska man göra hundra andra saker med.
Men nu har jag iaf packat i ca 2 timmar.
Hade tänkt packa mer, men jag orkar inte.
Känner mig rätt patetisk som enbart efter två timmars packande blir alldeles trött och darrig, dessutom tyckte min kropp att frukost var onödigt och såg till att det hela blev ogjort (om ni inte fattar vad jag menar med det så får ni vara ovetandes).
Känns som jag svalt ett kilo damm med eller nått *host*
Men nu ska jag bada (nått jag inte kommer kunna sen så jag får helt enkelt lära mig att duscha, hur obehagligt det än är).
Har dessutom fått nån skum enkät från nått SWECO som de tycker jag ska fylla i.
Jaja ska sluta gnälla nu. Det är bara att bita ihop och acceptera situationen.

Btw, är det skumt att det mesta av mina grejer består av böcker, tidningar, papper och pennor?

2 thoughts on “Har jag sagt att jag hatar att flytta?

  1. nittonniotre skriver:

    Om du varit någon annan kanske det skulle varit skumt, men inte med den konstnärs-själen. Av de saker jag skulle välja att spara skulle nog det vara något av det viktigaste med.🙂

Kommentera

