Markers

Var på Inspira i Liljeholmen idag för jag skulle köpa en liten whiteboardtavla (och ja den var inte dyr och ja jag hade redan räknat bort de pengarna) och där får jag se att de fått in nya markers (alltså alkoholbaserade färgpennor av det slag man använder till manga och serier). De är koreanska och verkar bra, men är lite sur för de säljs ut billigt just nu och jag har ju inte råd att köpa och jag som vill ha markers så jag kan rita manga hemma med.
Dessa pennor kostade 18 kr/st eller 15 kr/st om man köper minst 10 st. Normalpris för denna typ utav pennor ligger på 32-55 kr/st, så skulle tjäna minst 170 kr på att köpa 10 st av dessa nya pennor än 10 st av de andra markerpennorna.
Jaja det finns iaf markers på Svalan.

Kommentera

