Lång dag

Det blev IKEA idag.
Kan inte fatta hur någon kan tycka det är kul >.<
Trodde allvarligt talat att jag skulle svimma där.
Efter typ 5 minuter var jag yr och allt bara gungade… folk och saker överallt!!!
Men jag tog mig igenom det och Dino fick sina mörkläggande rullgardiner, han köpte dessutom påsklämmor och två flyttlådor åt mig.
Sen när vi kommit hem till honom och ätit och slappat lite så börjar han sätta upp sina rullgardiner. Gissa vad tok-Tanya gör? Jo jag ställer mig och lagar mat till Dinos matlåda.
Smart Tanya, mycket smart. För det första var det kött och rått kött (både lukt, utseende och hur det känns att ta i) får mig att må illa och ger mig kväljningar och för det andra tar det en hel del energi att fixa mat och jag var ju redan supertrött innan.
Så när jag skulle gå till bussen undrade jag hur i h*lvete jag skulle ta mig dit, men jag tog mig dit och hem och när jag skrivit klart här ska jag se ett avsnitt Warehouse 13 och sen förhoppningsvis försöka sova.
Oh and btw, jag hade betalat CSN, var bara min hjärna som spökade lite med mig.😛

Kommentera

