Ville bara…

…säga att det känns lite bättre idag jämfört med i går kväll/natt.
Tror det hade med tröttheten att göra.
Brukar bli knäpp när jag blir för trött (vilket gör att jag stannar uppe ännu längre och blir ännu tröttare… stupid I know).
Men iaf, don’t worry, be happy.. ifa nån nu oroade sig över mig eller nått…😛

Idag har jag och Dino varit i Fridhemsplan och checked some stuff.
Han köpte lite saker åt mig.
Rätt nice att ha nån man kan sneaka pengar av😛
Näe då, jag bad inte om nått, han valde att betala ändå.
Han har dessutom sagt att jag kan få låna 3000 kr av honom om det skulle behövas, men vill helst försöka lösa det själv på andra sätt.
Om jag inte lånar de pengarna av honom har han lovat att betala första interneträkning åt mig på det nya stället, så jag får internet ASAP.
Har kollat och jag kan på 100/100 mbit/s om jag vill, men 100/10 mbit/s räcker ju.
Blir ändå fort internet, men det vill jag ha.
Kommer kosta ca 300 kr/månaden, men det är ok.
Bara jag får snabbt internet, vill inte ha segt internet *urk*

Imorgon snackade Dino om att åka till IKEA >.<
Han vill köpa mörkläggande rullgardiner till sitt rum.
Det är något jag kommer köpa i framtiden med.
Behöver ju ha kolsvart för att kunna sova ordentligt.
Jaja, ska sluta skriva struntsaker nu😛
Bye bye

Kommentera

