100 frågor om mig

Personligt:
 1. Ditt fullständiga namn? – *** **** Tanya ****** ****** (nej ni får inte veta mer än så)
2. Korrekt ålder? –  25
3. Längd? – 171,5
4. Vikt? – usch, måste jag tänka på den >.< ok då 70 kg
5. Smeknamn? – Aya, Kaos, KP (främst iaf)
6. Vart bor du? – El Stockholmo
7. Vad gör du på fritiden? – Skapar saker, är ute, ser på film och serier, är med Dino och läser-
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? – Eeeh… snake bite..eeeh.. färgglada smycken… fipplar med nått hela tiden… jag vet inte vad mer jag ska skriva… ser tydligen uttryckslös och frånvarande ut för det mesta.
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? – Svår fråga, är missnöjd med det mesta.
10. Vad är du mest nöjd med? – Munnen, den har en vacker form med tydlig amorsbåge ^^ Mina ögon är också vackra, de har fin färg, men tyvärr är det få som får se de ordentligt.
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? – Missanpassad, kaotisk och överkänslig tjej som alltid försöker vara snäll och göra sitt bästa.
12. Vad vill du jobba med som äldre? – Jag vet inte vad jag vill jobba med. Allt jag är intresserad av och så är inom områden där jag inte passar att jobba pga andra saker.
13. Hårfärg? – Riktiga färg är mörkt kopparblond (jättefult) men annars byter jag färg rätt ofta, har haft håret i alla färger utom gult😛
14. Ögonfärg? – Gyllenbruna, har fått höra att de ser ut som bärnsten eller mörk honung😛
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? – Jag har ibland lust att be alla dra åt helvete (fast skulle aldrig säga så).
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? – Nja, ser väll inte helt skabb ut men tycker inte jag ser bra ut heller.
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – Hyffsat mkt, men sminkar mig inte eller så för det. Inget jag orkar med och jag tål ändå inte det mesta i sminkväg.
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? – Smink, som jag skrev ovan.
19. Någon vana? – Hehe fler än vad jag orkar skriva här😛
20. Lyckotal? – 3, 5 och 13.
Specielltvänner/folk:
 21. Vad heter din bästa vän? – Dino
22. Hur många nära vänner har du? – Jag tycker sånna här frågor är svåra. Hur vet man om nån är nära vän? Hur vet man vilken som är ens bästa vän? Jag kan inte svara på sånt riktigt. Tror inte jag gör direkta skillnader mellan mina vänner. Men en del är jag ju mer avslappnad med än med andra.
23. Anser du dig själv vara ”känd” i ditt område? – Huh?
24. Vet många personer vem du är? – Jao tror det, är hyffsat känd på vissa forum och grupper och så.
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – Jo de gjorde ju det, fast inte på nått positivt sätt.
26. När var du senast med någon kompis? – Är hemma hos Dino nu.
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? – Jo ibland.
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? – Dino igen😛
29. Vem sov senast hos dig? – Eeeeh… minns inte…jo syrran.
Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? – Jag har ett rätt udda inte direkt existerande förhållande, men jag är nöjd med det.
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? – Yngre
32. Är du kär? – Hihi ofc ^-^
33. Tycker någon om dig mer än som vän? – Jupp, vet om iaf 3 som gör det :$
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? – Se första frågan i denna sektion.
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? – Huh?
36. Tänker du mycket på utseendet hos den du älskar? – Näe.. eller jo.. slås av hur ofattbart vacker Dino är varje gång jag ser honom.
37. Vågar du säga ”jag älskar dig” i verkligheten? – Ja
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? – Går ej i skoaln.
39. I din klass? – Se ovanstående fråga.
Från kram till sex: (den pinsamma delen >.< :P)
40. Har du kramat motsatta könet? – Ja självklart
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? – Nej!!!
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? – Ja
43. Har du pussat någon i motsatta könet? – Ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? – Ja
45. Har du pussat den du tycker om? – Ja
46. Har du pussat någon inför folk? – Ja
47. Kysst någon inför folk? – Ja
48. Hånglat inför folk? – Nej!
49. Vem var ditt första hångel? – Jens
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? – Har bara hånglat med de jag varit ihop med.
51. Vem är ditt bästa strul? – Har aldrig strulat.
52. Och vem är ditt senaste? – Se ovanstående fråga.
53. Ditt snyggaste hångel? – Dino
54. Skäms du över att hångla inför folk? – Ja
55. Haft sex med någon på offentlig plats? – Nej
56. Haft sex överhuvudtaget? – Ja :$
57. Hur gammal var du första gången? – När jag hade sex? 18 (ja jag rodnar nu)
58. Hur gammal vill du vara första gången? –  Alltså…
59. Blivit dumpad efter sex? – Nej
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? – Ja annars blir det ju lite krångligt att ha sex😛
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? – Typ
Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? – spindlar, kluster av hål, att göra fel, att inte bli omtyckt, att skämma ut mig, att göra folk besvikna/upprörda
63. Har du någon allergi? – kiwi (kan döda mig), citrus, vissa färgämnen, vissa konserveringsmedel, sötningsmedel och laktos. Vet inte om man kan vara allergisk mot rött kött för har alltid reagerat negativt på det på liknande sätt som jag gör med laktos.
64. Vad tänker du på innan du somnar? – Dax att hålla sig inomhus igen då…
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? Har jag träffat den här? Hur ska jag bete mig? Vad vill den? Tänker väldigt många tankar på en gång.
HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? – Att någon tycker om mig. Vacker personlighet går före vackert yttre.
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? – Mysig kväll med killen.
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? – Killen
69. Hur ofta tänker du på killar omkring dig? – Om det menas mer sexuellt och så, aldrig. Jag är demisexuell, remember.
HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? –
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? –
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? –
73. Runkar du regelbundet? –
Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? – Ewww på båda, kan omöjligt välja.
75. Vänskap eller förhållande? – Vänskap
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? – Lätt den fulaste med finast personlighet.
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? – Underkläder
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? – Vet ej.
Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? – Nej, vill inte att nån annan ska behöva ta över mitt liv.
81. Isåfall vem då? – ….
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? – Hehe jag skulle nog vilja göra nått sexuellt för att veta hur det känns :$
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – No fucking way!!!!
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? – Ja, utan tvekan.
85. Kunna sova ute på vintern? – Done that! Skönt, nope.
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? – Japan
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? – Nej
Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? – Näe inte direkt
89. Vad klär du dig i oftast? – T-shirt och leggings
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? – Ja
91. Klär du dig dyrt? – Hahaha näe
92. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? – Annat, kör på min stil.
Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? – Ja
94. Haft sex? – Nope
95. Fått en kram av en helt okänd? – Nej, tack gode Gud för det.
96. Ringt någon? – Nej😛
97. Blivit uppringd? – Nej😛
98. Funnit kärleken? – Har den redan
99. Kollat på google? – Ofc
SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? – typ 30 minuter

Kommentera

