Suck och gny

  • Jag flyttar snart men har ännu inte packat än.
  • En av mina bästa vänner mår helvete och jag känner mig helt maktlös. Jag vill verkligen inte förlora henne.
  • Jag tror jag har glömt betala min csn-räkning på 1700 kr,  jag fick min sjukhusräkning idag på 1280 kr, jag måste adressändra och be om eftersändning vilket kostar 200 kr och min nya hyra blir på drygt 4000 kr. Denna månad har jag 900 kr kvar att leva av, så försök att få ihop den ekvationen om ni kan, för jag lyckas då inte. Iof brukar ekonomin lösa sig på nått magiskt sätt för mig, inte pga mig utan pga andras planering och/eller pengar.
  • Jag vet inte hur jag ska våga fråga min farbror om jag kan få tillbaka iaf delar av hyran eftersom jag inte kommer bo där hela september.
  • Har plötsligt börjat tänka på att jag ska flytta nu men att jag inte vet hur länge jag kommer bo där innan jag får en träningslägenhet och måste flytta igen. Vilket får mig att känna mig stressad minst sagt.
  • Jag mår fortfarande skumt och det känns som jag har glömt hur man andas typ.
  • Jag känner mig som världens största freakazoid och värdelös parasit för tillfället.

Vill helst krypa ner och gömma mig i ett svart hål eller typ göra mig själv riktigt illa, typ plåga mig långsamt.. inte skära utan mer typ… hmm… klara mig så länge som möjligt utan mat och vatten, utsätta mig för saker som på nått sätt skadar.. ja ni fattar.
Försöker att se allt positivt, men det går inge vidare och hjärnan funkar inte alls som den brukar vilket inte hjälper direkt. Tur att jag iaf är med Dino.

Kommentera

