Möte på stödboendet

Mötet på stödboendet gick faktiskt bra.
Kunde prata och utan att stamma eller härma.
Fast koncentrerade mig nog lite för hårt på just det för minns knappt nått av vad som sas.
Däremot minns jag lägenheten jag fick kolla i in i minsta detalj, vilket inte är särskilt nödvändigt då jag inte vet om jag får just den och den som bodde där hade fortfarande kvar alla dens grejer typ. Så inte mkt att minnas.
Är hemma hos Dino nu och han köpte thaimat åt mig (eller ja åt oss snarare).
Bra det för annars hade jag nog inte ätit idag, för är alldeles för trött för att orka fixa nått sånt och det där med frukost har aldrig varit min starka sida. Är faktiskt sällan jag äter innan kl 14 på dagarna. Ok jag erkänner, sällan jag äter innan kl 19-20 >.<
Men idag har jag ätit och det var riktig mat, inte välling, inte flingor och mjölk, inte soppa, inte nån konstig frysmat utan riktig mat. Det är inte ofta det händer. Iof är ju soppa riktig mat men är väll inte den bästa näringskombon i tomatsoppa kan jag tänka mig. Inte den onyttigaste heller för den delen.
Men nu ska jag inte skriva mer för tillfället.
Nu ska jag lägga mig bredvid en nyduschad Dino *tihi*

Kommentera

