Udda..eehm.. känslor

Tänk om man kunde på en bildordbok till alla känslor som man bara kunde slå upp i för att fatta vad i h*lvete man känner.För idag har jag varit helflum, eller ja kanske inte flum.. eller är ska jag väll säga..ehm skriva.. hehe. Nog för att jag har svårt att fokusera mig och sitta still normalt sett men idag har det ju varit skrattretande… eller ja började i natt… så somnade strax innan jag skulle upp så hade det inte varit för tre irriterande sms (alla sms är irriterande på morgonen) så hade jag aldrig kommit upp. Tur att det inte var morsan som ringde som hon gör ibland. Undra när hon ska fatta att vill hon prata med trevlig ej nyväckt Tanya så får hon ringa EFTER klockan 12. Men nu kom jag inte på ett side track..hehe…
Det liksom..hmm… ja jag tror att man brukar säga att det är detta som är ”att det kryper i kroppen på mig”. Usch så äckligt det låter nu tänker jag på spindlar… tänk om mitt blod är fyllt av små svarta spindlar *ryser* Nej bort med den tanken..schasss!!!
Har svårare än vanligt att hålla vid en tanke och jag känner mig liksom hyper och ”jag vill göra allt!” samtidigt som jag helst bara skulle vilja kura ihop mig och gråta och jag tror jag är rädd med. Vad faen är det för jävla humör!? Gud måste haft jävligt roligt den dag då han skapade mig, han använde alla reservdelar han kunde hitta och gärna sånna som var tvärsemot varandra för att det skulle bli ett riktigt kaos. Inte för inte jag kallas KaosPrinsessan, fråga min mamma så får ni höra hur mitt rum brukar se ut..hehe… vad då ska man städa också? Onödigt!
Känner mig mer förvirrad än vanligt… men samtidigt otroligt klartänkt.. iaf för stunden.. sen försvinner det igen.
Har dessutom snubblat på orden och haft skum grammatik mer än vanligt.. och jag har pratat konstant! Jag skämtar inte, tror öronen lossnade på de andra i gruppen idag :S Hmm minns när jag var liten att jag faktiskt var rädd för att öronen skulle lossna på folk på riktigt för de hade ju sagt så till mig. Nu fattar jag ju att de inte gör det.
Dessutom är mina sinnen ännu känsligare för tillfället…yaaaay… or not…
Alltså wtf!! Så här ska det inte vara. Har jag fått backfire på Stratteran eller nått? Känner mig super ADHD-ig och det mixad med min AS gör ju mig till tämligen plågsam att vara nära. Tänk dig rastlöshet + repetitivt beteende, pratsamhet + specialintressen, überkänsliga sinnen + humörsvägningar osv… yes I’m a monster… a mood monster… a cookie monster… näe det är jag iaf inte.
Nu ska jag sluta skriva innan det blir ännu skummare och jag tror inte jag kan koncentrera mig och hålla fast i tankarna längre😛

Btw apropå myror… är det nån mer än jag som tycker att det låter som de sjunger ”lyxtvål” istället för links zwei drei vier (fast zwei låter som zwo mer o.O men mig veterligen är två på tyska zwei, fast jag kan ha fel för har aldrig läst tyska, så jag garanterar icke att jag stavat rätt heller, så det så.. jag tvagar mina händer från skuld.)

Och apropå Rammstein, här är den enda låten med de som jag faktiskt gillar. Snygg amv till ett bra spel med. Oh nu vill jag döda demoner också.. tror jag ska ha spelet här nånstans..eller ja inte fyran men trean.

One thought on “Udda..eehm.. känslor

  1. Mellanvärld skriver:

    Gud måste haft jävligt roligt den dag då han skapade mig, han använde alla reservdelar han kunde hitta och gärna sånna som var tvärsemot varandra för att det skulle bli ett riktigt kaos.

    …den där känslan att vara hopsatt av lösryckta bitar…

Kommentera

