Och så ska det vara nån bra rubrik här men jag kommer inte på nån

Skippade Svalan idag (alltså målerigruppen).
Är så grymt trött.
Skulle kunna sova hur mycket som helst men inte faen känns det som att nått gör mig piggare. Känns som allt bara drar energi.
Men kl 14 måste jag ju till Sören i vilket fall som helst och Carina ska följa med mig dit så det är väll bara att försöka fejka att vara glad fastän jag inte är det.
Verkar ha blivit förkyld med.
Har ont i halsen och det gör ont om jag andas lite djupare (märkte det då jag försökte göra min yoga) och alla muskler gör fortfarande ont, vilket de gjort sen i fredags.
Jag fattar inte varför jag reagerar så här?
Andra som det händer bra saker för reagerar inte så här.
Känner mig så förvirrad.
Hur kan jag må sämre nu?
Det borde inte vara möjligt.
Jaja jag kan iaf tvinga mig till att göra saker så än funkar jag iaf lite.
Så då kommer iaf ingen att klaga.

Kommentera

