Myrorna

Så trots lite sömn och en känsla som jag tror är likadan som när man är bakis (för har ju själv aldrig varit bakis) så bestämde jag mig för att sticka till Fridhemsplan och Myrorna där. Jag vet jag är lite dum i huvudet, men skit samma. Hittade iaf en söt t-shirt (som är av märket zoo york som förmodligen används av folk inom nån särskild subkultur som folk nu säkert kommer tro att jag tillhör) och två cd-skivor (The Cranberries – No need to argue och Metal Killers Kollektion).
Och här har ni bild på det hela😛 (plus lite av mina fötter)

Kommentera

