Blörgh…

Är så jävla grymt förbannat trött, men inte kan jag sova heller (trots yrsel, illamående, muskelvärk och annat skit som extrem trötthet ger) eftersom min hjärna har bestämt sig för att inte stänga av.
Värsta är att jag inte riktigt kan greppa tankarna utan allt bara virvlar runt och det känns som att min puls typ är uppe i 150 eller nått.
Blörgh >.<
Fast får väll delvis skylla mig själv eftersom jag är en idiot och åkte till biblioteket i eftermiddags. Bra jobbat Tanya, för handling, bostadsbesked, grubblande, stress osv är ju inte nog. *facepalm*
Det är rätt intressant hur någon de säger är så smart kan vara så otroligt korkad!
Försöker dessutom att få tag i de virvlande tankarna och försöka bygga upp nån form av plan när det gäller flytten och så, men det går inte bra.
Jag borde vara skitglad och inte känna att jag helst av allt skulle vilja upprepat slå huvudet i väggen eller nått annat smärtsamt.
Men just nu känner jag mig mest trött, förvirrad och stressad… tror jag.
Det där med känslor är lite lurigt.
Fast känner mig halvt avdomnad med.
Hmm skumt…
Jag vet nog faktiskt inte vad jag känner just nu.
Blev väll inte bättre av att jag kom in på ämnet ”utbildning, yrke och framtid” med en kompis. För det är ju ett av de konstanta grubblerierna.
Jag har ju liksom inga användbara förmågor och vet inte alls vad jag vill utbilda mig till och ens om jag nånsin kommer klara av universitet/högskola.
Har ju inte gjort det tidigare.
Blörgh…
Nån som vill byta förmågor? Här finns det automatiskt sinne för vad som estetiskt/harmoniskt passar ihop i färg och form samt bra färgseende och bra visuellt minne och jag söker matematisk begåvning eller nån annan mer vettig förmåga.
Varför ens vara duktig (eller ja andra säger att jag är det iaf) i nått jag ändå inte kan jobba med pga att de jobb där man kan använda det inom är ostabila och svåra att få?
Måste vara nått grymt skämt.
Ok nu ska vi inte bli alltför negativa (ha! vem försöker jag övertala egentligen, alla vet att jag är fruktansvärt negativ… iaf när det gäller mig själv annars är jag optimistisk.)
Näe nu börjar det bli lite svårt att sitta upprätt så jag ska nog ta och lägga mig igen.

2 thoughts on “Blörgh…

  1. harkdux skriver:

    No matter if some one searches for his required thing, therefore he/she wishes to be available that in detail, therefore that thing is maintained over here.|

    • kaosprinsessa skriver:

      Eeeh.. I don’t understand what you write at all. I understand the words but not the meaning of it together.

Kommentera

