Fått lägenhet

Jag har fått en lägenhet på Stadshagens stödboende!
Så till veckan ska jag dit på infomöte med min LSS handläggare och jag kanske redan får flytta in nästa vecka (vilket är lite snabbt, vet inte om jag hinner packa och så).
Detta kommer bli både skönt och jobbigt.
Skönt att få en egen lägenhet men jobbigt att flytta, dessutom kommer jag ju få flytta igen då jag bara ska bo där tills jag får min träningslägenhet.
Men börjar ju även  grubbla över lite andra saker.
Hur ska jag ha råd med hyran och det där?
Måste jag byta LSS-handläggare nu?
Måste jag byta psykiatri?
Får jag inte träffa Gabriel mera?
Så det är tyvärr inte enbart bra med flytten, men självklart ska det bli jävligt skönt med.

2 thoughts on “Fått lägenhet

Kommentera

