Tekken Tag Tournament

Den 14 september så är det dags, Tekken Tag Tournamnet 2 släpps då.
Ni kan ju gissa en person som vill ha det spelet då.
Just det, jag vill ha det.
Vill gärna ha We Are Tekken Edition för då får man med en del extragrejer, bla en bok med konsten från Tekken och soundtracket.
Det finns dock ett litet problem, det kostar 699 kr.
Jag vet borde tänkt på det tidigare, men jag har aldrig påstått att jag är bra varken på pengar eller på planering.Men själva spelet lär jag ju få tag i nån gång iaf.

Kommentera

