Mina specialintressen

Kom nyligen på en sak.
Alla mina intressen kan kategoriseras under en eller flera av tre grupper.
Nämligen estetik, skapande och kultur.
Japansk kultur – kultur, skapande och estetik
Goth(ic) subkultur – kultur och estetik
Rita, måla, scrapbooking, pyssla – skapande och estetik
Det övernaturliga – kultur och estetik
Växter och djur – estetik (i viss mån skapande då jag gillar att göra blomsterarrangemang)
Det är ju samma sak när det gäller vardagen med. Jag söker ju alltid efter det estetiska i allt jag ser och är med om. Haha låter som att jag verkligen är en ISFP😛

Kommentera

