Fredag igen

Jaha då var det fredag igen.
Har just kommit in efter att ha träffat mitt boendestöd, vilket jag gör varje fredag.
Idag har vi tvättat och handlat lite.
Så ja jag är helt slut nu.
Har redan fått huvudvärk och benen ville bara vika sig när jag kom in.
Så sitter för tillfället och äter en fruktpudding (honungsmelonssmak) och funderar på om jag ska lägga mig och lyssna på en talbok eller se på Care Bears, men ska jag se på de måste jag sitta upp.
Jaja nått blir det.
Äldsta syrran har dessutom namnsdag idag och jag har varit duktig och messat henne och grattat ^-^

Kommentera

