Grrr :@

Det finns en person på forumet som nästan alltid lyckas irritera mig.
Dessutom är han rätt bra på att kränka mig.
Försöker ge honom chans efter chans, men han lyckas alltid skriva nått som får chanserna att rasa.
Exempel:

* Han gjorde massor av sexinviter. Något han senare påstod var skämt, men på det sättet han skrev skämtar man inte om sex. Plus att det var uppenbart att jag inte gillade det. Jag skrev mitt ogillande klart och tydligt.

* Han tjatar om och om igen om att jag borde träffa honom trots att jag varje gång säger nej.

* Han förstår inte att jag inte orkar eller har lust att gå på massa träffar. Jag får inte ut nått utav de flesta träffar och jag är inte så social.

* Han har skrivit att jag är ju sjukskriven och därmed inte kan ha nått bättre för mig än att gå på träffar och han kallade min DV för dagis. Det är långt ifrån dagis, för mig är det givande även om det också är uttröttande. Att bara åka tunnelbana tar otroligt mycket kraft och sen ska jag även vara bland folk. Dessutom är man sjukskriven av en anledning, inget man är för ”skojs skull”.

Jävla känslokalla och oförstående knöl!!!
Vet inte om jag ska vara ledsen eller arg.
Känner mig nog egentligen mer ledsen och sårad än arg.
Sitter och gråter just nu faktiskt.
Jävla idiot!!!

Kommentera

