Konventbilder

Här kommer lite bilder från konventet tillsammans med lite om vad jag gjorde där och så😛

Here comes some pics from the convent and a short description of each pic.😛

Melon Ramune – kolsyrad japansk dryck med melonsmak
Melon Ramune – sparkling japanese beverage with melon flavour

Rolig kille som sjunger rolig karaoke-sång. Vet inte vad han cosplayar som.
Funny guy singing a funny karaoke-song. I have no idea what he is cosplaying.

Min kompis Tova som sjunger karaoke.
My friend Tova singing karaoke.

En av Tovas kompisar som sjunger karaoke.
One of Tova’s friends singing karaoke.

Jag! Jag sjöng också lite karaoke faktiskt, men finns inga bilder på det.
Var asjobbigt, men jag klarade det.
Me! I also sang karaoke, but there is no pics of that.
It was very trying, but I made it.

Min Totoro-väska som jag köpte på konventet.
My Totoro-bag I bought at the convent.

En FFVII poster jag köpte på konventet.
A FFVII poster I bought at the convent.

Kommentera

