Vakna med buller >.<

Strax efter att jag hade stängt av mitt alarm i morse så ringde det på dörren.
Tänkte ”vilka kommer vid den här tiden?”.
Det var hantverkare.
Min Farbror har köpt en ny säkerhetsdörr och han hade glömt att påminna mig om att de skulle komma i morse.
Så förutom att jag får stå ut med äcklig lukt och massa buller direkt på morgonen, mina rutiners blev helt kaos och jag blev 45 min sen till målerigruppen >.<
Borde egentligen inte ha åkt för var utmattad innan jag åkte.
Men jag åkte dit iaf.
Kommer inte ihåg vad jag gjorde där och minns inte resan varken dit eller hem riktigt.
När jag kom hem så la jag mig och sov i tre timmar.
Nu har jag ätit och sett på Star Trek DS9, men känner mig fortfarande som en zombie.
Skulle igentligen ha haft mitt vanliga måndagsmöte med min arbetskonsulent idag, men jag var tvungen att avboka det.
Tur att jag är ledig i morgon och jag tror jag ska ta ledigt på onsdag med.
Isf är jag ledig tisdag, onsdag och torsdag denna vecka och det tror jag att jag kan behöva.
Hoppas ni har haft en bättre dag än jag.
För jag känner mig helt förstörd (ja det låter kanske löjligt, men jag ÄR faktiskt så känslig och det är inte nått jag kan göra mkt åt).

Woke up and found artisans coming here to install a new security door.
My uncle had forgot to tell me about them.
So the day started with strangers, noises and chaos.
I’ve been exhausted since then.
Slept for some hours before and it helped a little.
I know it may seem week to get exhausted by noise and changes schedule, but for me that’s big stuff and I can help that I get anxious and exhausted from that.
That’s just how it is.

Kommentera

