Cinema and socializing

Igår var jag på bio med Dino, David och Bark.
Vi såg på Iron Sky.
Den var faktiskt rätt bra.
Jag gillade skeppen och det mycket ^-^
Innan filmen gick jag och Dino runt lite i Kista Gallerian och kollade eftersom jag aldrig varit där innan.
Och snacka om min förvåning när affärerna fortfarande var öppna när filmen var slut vid strax efter 20 :O
Efter filmen så följde David med hem till Dino och det var meningen att de skulle spela, men tror inte de gjorde det.
Vi var iaf uppe hela natten och käkade nattmat på McDonalds.

–o0O0o–

Yesterday I was at the cinema with Dino, David and Bark.
We saw Iron Sky.
It was actually good.
I loved the nazi-ships and stuff ^^
I and Dino walked around in the mall a bit before the movies and when the movie had ended the shops was still open at slightly after 8 pm a Sunday :O
Afterwards David taged along home to Dino.
They was supposed to be gaiming, but I don’t think they did.
We did an all.nighter though and ate night-food at McDonalds.

Kommentera

