Utsparkad

Blev utsparkad ur den Privada Avdelningen på Aspergerforum nyss.
Jag hade nämnt Dino i ett inlägg där och han är ju medlem på forumet men inte i den privata delen och man får inte nämna medlemmar som inte är med i den privata delen där.
Men han blev ju bara medlem för att kunna anmäla sig till träffen i Norrköping och han har inte ens varit online där sen dess, så tänkte ju inte ens på det.
Dessutom har jag ju frågat honom om det är ok att jag snackar om honom på forumet och han sa ja till det.
Kan inte ansöka om nytt medlemskap förens om 3 månader och jag som verkligen behövde det forumet nu.
För allt är verkligen skit nu även om jag verkligen inte försöker visa det.
Detta var liksom sista droppen.
Sitter och gråter så jag knappt ser och kan inte sluta gråta.
Jag orkar inga fler motgångar.

2 thoughts on “Utsparkad

Kommentera

