Hemma igen

Då är jag tillbaka hemma i Stockholm igen.
Det var kul att träffa Emelie igen, är ju ett tag sen sist.
Höstlovet var ju hon här.
Fast även om det är kul att träffa henne så är det även skönt att vara hemma igen😛

I’m back in Stockholm now.
It was fun to see Emelie again.
It was a while since last time.
But even though it was fun being with her, it’s really nice to be back home again😛

Emelie
(jag skakade när jag tog bilden; I was shaking when I took the picture)

Jag och Emelie
I and Emelie

Yaay! Rainbow-Bed! ^-^

Fick detta doftljus i sen födelsedagspresent ^-^
I got this scented candle as a late birthday present ^-^

Glömde William hemma, men hittade som tur var denna paddis.
Så jag kunde sova ändå ^-^
Den heter Tsuki.
I forgot William att home, but I was lucky and found this turtle.
So I could sleep after all ^-^
It’s called Tsuki.

Kommentera

