Resursteam, trevlig helg och resenervositet

Tänkte börja med att säga att jag har haft en underbar helg.
Har varit hemma hos Dino sen torsdagskväll och har haft det mysigt och bra med mycket kramar och gos ^^❤
Vi har sett lite film och så med (The Machinist och The Black Death).
Sen har jag snott lite godis av honom med *hihi*
Bakade även Banana Cream Pie som jag bjöd hans familj på.

I morgon åker jag ju och hälsar på Emmie i Hultsfred tills på torsdag.
Det ska bli kul, men är grymt nervös med.
För tågresan och lite sånt alltså.
Inte för själva Emmie😛
Men det går nog bra.

Sist tänkte jag säga att jag fick brev från Försäkringskassan i torsdags med och enligt de måste jag träffa nått som heter Resursteamet för att söka praktik.
Tycker de motsätter sig själva lite.
För vid intervjuen sa min handläggare att hon märkte att jag var långt ifrån redo för arbetsmarknaden, men nu ska jag tydligen ut på arbetspraktik iaf.
Stört.

Summary in english:
I’ve had a really good weekend with Dino.
We have been cuddling and seen a couple of movies (The Machinist and The Black Death).
I also baked a Banana Cream Pie for his family. (pic of it above)
Tomorrow I’m going to visit a friend until Thursday.
So I’m a bit nervous for the trainride and stuff like that.
And Forsakringskassan (the place who pay my disability allowance) is weird and contradict themself. First they say I’m really not ready for the labour market but this Thursday I got a letter from them that saud that they want me to start looking for a place to do work practice at.
They’re weird!

2 thoughts on “Resursteam, trevlig helg och resenervositet

Kommentera

