Besök hos psykologen igen

Idag har jag återigen varit hos min psykolog.
Hon sa att om jag vill gå igenom utredningen måste jag göra det med Aparna.
Och för er som minns det fick Aparna mig att må riktigt skit.
Hon fick mig till och med att vilja dö.
Så jag vill verkligen inte träffa henne.
Så jag kommer inte få reda på vad det som står i utredningen betyder.
Känns inte så bra.
Hon sa även att jag måste må bra nu när det händer så mycket bra för mig så som träningslägenhet, hab och sånt.
Men det är inte så enkelt, önska att det vore det.

2 thoughts on “Besök hos psykologen igen

  1. Mellanvärld skriver:

    Hon sa även att jag måste må bra nu när det händer så mycket bra för mig så som träningslägenhet, hab och sånt.
    Men det är inte så enkelt, önska att det vore det.

    om det ändå fanns något jag kunde göra för att fixa det, men antar det är bortom min förmåga…

Kommentera

