Besök hos kuratorn på hab

Så idag hade jag mitt första kartläggningsmöte med kuratorn på habiliteringen.
Hon var väldigt trevlig.
Har ju träffat andra trevliga inom psyk och sånt och ni som kännr mig vet att jag har svårt att öppna mig för de flesta, främlingar som vänner och när jag gör det i princip alltid i skriftlig form.
Men jag pratade verkligen på hos kuratorn.
Vet inte vad som hände riktigt men jag kunde prata.
Och hon verkade förstå och vissa saker jag sa sa hon att hon hade träffat andra som hade det så/kände så även om en del av det inte var särskilt vanligt men hon hade iaf träffat andra med liknande problem.
Hon stängde tom av luftrenaren för att dess surr störde mig.
Det kändes skönt men otroligt utmattande att träffa henne.
Ska dit igen för andra kartläggningsmötet i april.

Kommentera

