Hur det borde vara men inte är

Jag vill ta alla piller jag har och hoppas på döden.
Men jag kommer inte göra det för jag har lovat Dino att inte göra det.
Jag borde vara glad och lycklig för jag har:
1.) en underbar pojkvän❤
2.) flera bra vänner
3.) fått hjälpmedel
4.) har saker att göra som jag gillar
5.) jag ska få en träningslägenhet.
6:) jag ska ha en prova på-vecka på en konstskola
Men jag är inte glad och jag mår inte bra.
Jag känner mig… jag vet inte, men det är inte bra iaf.
Det känns som att den här skiten aldrig kommer att ta slut.

2 thoughts on “Hur det borde vara men inte är

Kommentera

