Konstskolan Linnéa

Idag har jag alltså varit på studiebesök på Konstskolan Linnéa.
Den verkar bra och det är ju skönt att alla där antingen har någon form av autism eller lätt utvecklingsstörning (en del har såklart både och).
För det gör ju att lärarna där förstår att jag funkar lite annorlunda på vissa grejer.
Inte för att jag är utvecklingsstörd (men det vet ni ju redan) men min autism (och ADHD) ställer ju till det med en del.
Men iaf, bestämde mig för att göra en provvecka.
Något man måste göra för att kunna anmäla sig till skolan till hösten.
Är inte säker om jag kommer anmäla mig till hösten eller ej, men det lär jag ju veta efter att provveckan är slut.
Det som får mig att fundera är att det är heldagar, mellan 9-15 varje dag utom fredagar då man slutar kl 12.
Vet inte om jag orkar det än.
Men men, får se hur provveckan känns.
Ska vara där 5-9 mars.

Kommentera

