Kanske kan få rätt psykolog

Min arbetskonsulent ska säga till min arbetsterapeut att hon ska prata med mig om att kunna få en psykolog på hab istället för öppenpsyk.
Eftersom öppenpsyk inte är så bra på autism och AD(h)D.
Hon tycker även att jag ska be de kolla upp om komplex traumatisering och hon har snackat lite med en kunnig om det som definitivt håller med.
Så det blir nog en utredning om det.
Vet inte riktigt vad jag ska känna för det.

Annars är det typ likadant.
Väldigt känslig (alltså mer än vanligt) och deppig.
Borde ju verkligen vara glad med allt positivt som händer.
Men är ändå inte det.
Har nyss haft besök av min kusin och det var trevligt, nått jag inte hade förväntat mig.
Fick träffa hennes nya kille och han var trevlig han med.

Kommentera

