Somewhere I Belong

Är jag osocial som jag säger att jag är, eller är jag egentligen social men har intalat mig själv så bra att jag är osocial för att jag aldrig känner att jag passar in?
Jag vet inte.
Men jag vet att jag önska att jag kunde vara som andra.
Önska att det fanns nånstans jag kände att jag hörde hemma.
Visst jag känner att jag hör hemma när det bara är Dino och jag, men inte när andra kommer in i bilden.
Vem är jag egentligen?
Vad är jag?
Vad är min personlighet?
Jag önska jag var mer som Dino.
Jag vet att han har sina problem med det sociala men han kan iaf ta kontakt med andra på vettigt sätt och håller kontakt med de.
Han förstår sånt jag inte ser och han kan småprata.
Han förstår tom vad man ska göra med andra.
Medan jag är helt vilse.
Jag vill inte vara mig längre.
Jag vill inte ständigt känna mig utanför.
Jag vill inte logga in på diverse ställen och än en gång undra ”Vad gör jag egentligen här?”
För jag får inte kontakt med folk och de flesta jag nån gång får kontakt med försvinner igen.
Inte för att just det spelar någon större roll för jag känner ändå den där känslan av att inte passa in, det gör jag även med de vänner jag faktiskt har.
Vad är egentligen meningen med nått?
Önska jag bara kunde försvinna in i min värld och aldrig gå där ifrån.

Kommentera

